Wsparcie techniczne
W HIMP działamy kompleksowo, oferując wysokiej jakości produkty smart home oraz domofony i wideodomofony, a jednocześnie gwarantując całościowe wsparcie techniczne. Zgodnie z naszą koncepcją trzech filarów, obejmujących doradztwo, montaż oraz wsparcie techniczne, wspieramy naszych klientów na każdym etapie – przed zakupem, w czasie realizacji zlecenia i po sprzedaży.
Oznacza to, że wsparcie techniczne otrzymasz:
- na etapie analizy potrzeb – nasi specjaliści przedstawią Ci możliwe rozwiązania w zakresie systemów smart dom, z wykorzystaniem najwyższej jakości produktów Legrand i Bticino. Uwzględnią Twoje potrzeby oraz warunki, w jakich ma działać system;
- podczas instalacji – montaż wykonamy profesjonalnie, dzięki naszym specjalistom, korzystającym z know-how, dostarczanego przez Legrand oraz dzięki wieloletniemu doświadczeniu. Bez względu na to, czy montaż zlecisz nam, czy będziesz go przeprowadzał samodzielnie, udzielimy Ci wszelkich wskazówek, by przebiegł prawidłowo;
- w czasie użytkowania systemu – swoich klientów nie pozostawiamy bez wsparcia. Zawsze mogą liczyć na naszą pomoc zdalnie – przez telefon czy poprzez kontakt mailowy. Udzielamy porad, zaleceń i wskazówek, które umożliwią wdrożenie najlepszych rozwiązań technicznych dotyczących zgłaszanych problemów. Pomagamy w konfiguracji, udzielamy wskazówek dotyczących instalacji i kontroli dostępu.
Zdalne wsparcie techniczne jest dla naszych klientów bezpłatne. Otrzymasz je zawsze, gdy potrzebujesz pomocy:
- przy instalacji i konfiguracji naszego sprzętu,
- przy uruchomieniu zakupionego u nas systemu,
- w rozwiązaniu problemów technicznych na każdym etapie montażu czy już w trakcie jego funkcjonowania.
Jeśli konieczna okaże się wizyta serwisu, dział HIMP-serwis oszacuje w ciągu 72 godzin czas konieczny na przeprowadzenie interwencji oraz koszt dojazdu.
W HIMP jesteś w dobry rękach, by system smart dom, domofony i wideodomofony zawsze działały prawidłowo.