O nas
HIMP-Intelligent Solutions. Wideodomofony & Smart | DOM renomowanej marki Bticino / Legrand. Automatyka domowa NETATMO.
W firmie HIMP współpracując z liderami inteligentnych systemów dla domu, nie tylko dostarczamy produkty najwyższej jakości, ale także zajmujemy się doradztwem, montażem i obsługą posprzedażową. Dzięki temu otrzymujesz kompleksową usługę. Opieramy się na trzech filarach, które sprawiają, że kupując systemy smart home, domofony czy wideodomofony, Legrand Netatmo i My HOME masz pewność, że dostajesz najlepsze produkty, serwis i usługi montażowe oraz doradcze. Zajmujemy się także montażem i obsługą wideodomofonów Bticino. W tej dziedzinie jesteśmy ekspertami i zapewnimy Ci spersonalizowaną obsługę techniczną na najwyższym poziomie. Jako firma z doświadczeniem podejmujemy się także dostawy produktów i udzielaniem wsparcia technicznego nawet dużym inwestycjom deweloperskim. Jesteśmy dla Ciebie na każdym etapie inwestycji od doradztwa w zakresie wyboru odpowiednich produktów, aż do instalacji tych urządzeń w domu.
Trzy filary współpracy z HIMP to:
1. Doradztwo – analiza potrzeb i prezentacja rozwiązań
Nie musisz się znać na systemach smart dom, domofonach czy wideodomofonach. To my, badając Twoje potrzeby, proponujemy rozwiązania, pokazując, jakie są możliwości. Ty decydujesz o tym, czego potrzebujesz. Jeśli szukasz zaawansowanych rozwiązań, także służymy doradztwem. Możesz wybrać wygodny dla siebie sposób komunikacji – mailowy lub telefoniczny.
2. Montaż, uruchomienie, przeszkolenie
Produkty i systemy Legrand Netatmo i wideodomofonowe Bticino możesz u nas kupić i zainstalować samodzielnie, otrzymując od nas darmowe wsparcie techniczne przez telefon, ale możesz również skorzystać z usługi profesjonalnej instalacji przez specjalistów z HIMP. To sprawia, że kupujesz nie tylko system, ale także kompleksową obsługę. Robimy to profesjonalnie, z zachowaniem wszystkich przepisów bezpieczeństwa, dotyczących instalacji. Dodatkowo konfigurujemy cały system, zgodnie z założeniami poprawnej instalacji i Twoimi wskazówkami. Robimy też jego pierwsze uruchomienie. Po sprawdzeniu, czy wszystko działa zgodnie z założeniem, pokazujemy, jak obsługiwać system. Takie przeszkolenie umożliwia maksymalne wykorzystanie rozwiązań w nim zastosowanych, bez konieczności samodzielnego odkrywania kolejnych funkcjonalności.
3. Wsparcie techniczne, serwis
Po zamontowaniu systemu wideodomofonowego lub smart home nadal jesteśmy do Twojej dyspozycji w zakresie serwisowania oraz wsparcia technicznego. Gdy masz jakiekolwiek wątpliwości, dotyczące jego obsługi, możesz się zawsze z nami skontaktować mailowo lub telefonicznie, by uzyskać profesjonalne doradztwo. Nasz serwis stanowi wsparcie i umożliwia stałe, właściwe działanie zamontowanych systemów.
W HIMP wiemy, jak ważna jest jakość oferowanych systemów i kompleksowa obsługa, dlatego współpracujemy z liderami w branży, takimi jak Legrand czy Bticino, korzystając z ich know-how, zarówno w zakresie obsługi oraz znajomości produktów, jak i ich rozwiązań systemowych oraz serwisu.
Z HIMP komfort smart domu zaczyna się już teraz.